Ügyviteli alapcsomag
Bár „alapcsomagnak” neveztük el, az alap ügyviteli rendszerünk sokkal több annál, mint alapcsomag. A segítségével a beszerzéstől, egészen az értékesítésig, minden folyamatot folyamatosan nyomon tudsz követni. Használatakor átlátod a teljes számlázási, és banki folyamataidat (például tudni fogod, hogy elkészült-e a számla, elküldted-e, megérkezett-e az ellenértéke a számládra) a pénzügyeidet (könnyen átlátható felületen tudod követni a vevői és a szállítói számlákat), jogosultságokat tudsz adni a munkatársaidnak (így személyre tudod szabni azt, ki mihez fér hozzá a cégedben) de akár kezelheted vele a teljes raktározási rendszeredet is. Nálunk, ezt nevezik „alap” ügyrendi rendszernek.
Természetesen az alap ügyrendi rendszerünknek ennél több – a céged számára hasznos – funkciója van.
Kattints ide, és találkozzunk. Szívesen válaszolunk minden kérdésedre.
Ide kattintva extra hasznos, kiegészítő modulokat láthatsz, melyeket bármikor könnyen beintegráljuk az alapba, így a cégedre szabjuk a rendszert.
Néhány rendszert elkészítettünk: Kattints ide, ha a specifikációkért.